Taxi theoriehalen klachtenregeling


Klachtenregeling – Taxi Theoriehalen / 100% Geslaagd B.V.


Bij Taxi Theoriehalen streven we naar hoge kwaliteit van onze dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent. In dat geval kunt u een klacht bij ons indienen. Wij nemen klachten serieus en behandelen ze zorgvuldig en vertrouwelijk.


1. Hoe kunt u een klacht indienen?

Klachten kunnen per e-mail worden gemeld via:
info@taxitheoriehalen.nl
Graag onder vermelding van:

Uw volledige naam en e-mailadres

Een duidelijke omschrijving van de klacht

Datum waarop het probleem zich voordeed


2. Behandeling van uw klacht

  • U ontvangt binnen 2 werkdagen een bevestiging van ontvangst.

  • Wij streven ernaar uw klacht binnen 5 werkdagen inhoudelijk af te handelen.

  • Indien meer tijd nodig is, stellen wij u daarvan op de hoogte en geven wij aan wanneer u een reactie kunt verwachten.

  • Indien u het niet eens bent met onze afhandeling, kunt u om een herbeoordeling door de directie vragen. U ontvangt dan binnen 7 dagen een definitief standpunt.


3. Onafhankelijke externe beoordeling 

Indien u na de interne afhandeling nog steeds ontevreden bent, kunt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke derde partij. Taxi Theoriehalen verwijst in dat geval naar een erkende mediator via de Mediatorsfederatie Nederland: www.mfnregister.nl

Deze onafhankelijke partij zal het geschil beoordelen.
De uitspraak is bindend voor het instituut. Eventuele maatregelen worden zorgvuldig en binnen redelijke termijn uitgevoerd.


4. Registratie en bewaartermijn

Alle klachten worden:

  • Vertrouwelijk behandeld

  • Intern geregistreerd met details over afhandeling

  • Minimaal 1 jaar bewaard, daarna verwijderd


5. Contact

Taxi Theoriehalen / 100% Geslaagd B.V.
Westeinderweg 14, 1678 PL Wognum
info@taxitheoriehalen.nl
KvK: 95817565