Taxi theoriehalen klachtenregeling
Klachtenregeling – Taxi Theoriehalen / 100% Geslaagd B.V.
Bij Taxi Theoriehalen streven we naar hoge kwaliteit van onze dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent. In dat geval kunt u een klacht bij ons indienen. Wij nemen klachten serieus en behandelen ze zorgvuldig en vertrouwelijk.
1. Hoe kunt u een klacht indienen?
Klachten kunnen per e-mail worden gemeld via:
info@taxitheoriehalen.nl
Graag onder vermelding van:
Uw volledige naam en e-mailadres
Een duidelijke omschrijving van de klacht
Datum waarop het probleem zich voordeed
2. Behandeling van uw klacht
U ontvangt binnen 2 werkdagen een bevestiging van ontvangst.
Wij streven ernaar uw klacht binnen 5 werkdagen inhoudelijk af te handelen.
Indien meer tijd nodig is, stellen wij u daarvan op de hoogte en geven wij aan wanneer u een reactie kunt verwachten.
Indien u het niet eens bent met onze afhandeling, kunt u om een herbeoordeling door de directie vragen. U ontvangt dan binnen 7 dagen een definitief standpunt.
3. Onafhankelijke externe beoordeling
Indien u na de interne afhandeling nog steeds ontevreden bent, kunt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke derde partij. Taxi Theoriehalen verwijst in dat geval naar een erkende mediator via de Mediatorsfederatie Nederland: www.mfnregister.nl
Deze onafhankelijke partij zal het geschil beoordelen.
De uitspraak is bindend voor het instituut. Eventuele maatregelen worden zorgvuldig en binnen redelijke termijn uitgevoerd.
4. Registratie en bewaartermijn
Alle klachten worden:
Vertrouwelijk behandeld
Intern geregistreerd met details over afhandeling
Minimaal 1 jaar bewaard, daarna verwijderd
5. Contact
Taxi Theoriehalen / 100% Geslaagd B.V.
Westeinderweg 14, 1678 PL Wognum
info@taxitheoriehalen.nl
KvK: 95817565